Leopard nailart

Piggelins / 03 Maj, 2014 - 12:01 / Naglar

Jag har varit tokförkyld och helt tappat rösten de senaste dagarna. Då fick jag ett ryck och gjorde en nailart med lite riv i. Ville testa att göra ett leopardmönster och efter lite grävande i lådorna hittade jag passande färger. Såhär blev resultatet:
 
För att vara min första leopard-mani är jag supernöjd. Efter att ha sett lite bilder på andras manikyrer kan jag dessutom konstatera att det inte var lika svårt som jag trodde. Detta använde jag:
 
1. Random nude lack från H&M
2. Snowcrystal - Corrosion Red
3. Isadora - Gothic Black
4. Överlack - Seche Vite
5. Dotting tool - H&M
 
 
Postat av: Tina

Åh snyggt:D

Kan faktiskt måla naglarna utan att det ser hemskt ut så nu kanske man kan prova det där.

Kramis!

2014-05-22 @ 18:04:00
URL: http://www.tinis.me


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: