Dior Porcelaine

Piggelins / 18 Mars, 2014 - 20:15 / Naglar

Hej ho! Allt bra med alla? Jag har mått lite sisådär de senaste veckorna och det visade sig ha en förklaring. Jag åkte till läkaren och gjorde ett EKG och ultraljud i fredags vilket visade sinustakykardi. Hon tog det seriöst och bokade in mig för provtagning så på måndag morgon var jag på Sabbatsberg och tog prover men ett par av proverna hade de inte rätt utrustning för, så mitt i måndagsrusningen fick jag byta sjukhus och åka vidare till Karolinska. Yay!
 
Ney... Det hela gick ändå smidigt och 7(!) rör blod senare var jag klar. Yr i mössan och utan mat i magen kastade jag i mig en sjukhusfralla och åkte till jobbet. Härligt start på veckan. Knaprar hjärtmedicin gör jag också...
 
Detta ledde till att jag tyckte väldigt synd om mig själv och om man inte får slösa pengar på Dior då, då vet jag inte vad som är skäl nog. Jag kom i alla fall därifrån med två nagellack och lite prover och först ut att visas upp är sönderbloggade Porcelaine. Som många andra hade jag lite problem med appliceringen då konsistensen var lite rinnig och svår att få jämn. Det här är ett sånt lack som man lär sig måla med efter ett par gånger tror jag, i alla fall för min egen del. Påminner lite om Isadoras Cloud som jag hade för flera år sen. Jag tycker i alla fall jättemycket om det och tror det kommer bli en favorit i vår och sommar.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: