I'm back!

Piggelins / 19 Januari, 2014 - 18:46 / Vardagsliv

Nu får det vrara nån slags hejd på den här bloggpausen jag håller på med. Hösten 2013 var extremt intensiv för min del och det har hänt en hel del sen sist. Jag har dels bytt tjänst på mitt jobb och jobbar nu i vår dubbstudio istället för på textavdelningen som innan. En förändring som var mycket välkommet. Nu jobbar jag i ett högre tempo och med yngre människor och det känns jättebra. Sen har jag vart och vittnat i en misshandel, vilket var mindre kul m en på det hela taget har jag haft en fin höst. 
 
Sen var jag ju också med i Körslaget vilket ni i och för sig redan vet, men det tål att upprepas ;) Jag var i lag med Sonja Aldén och det gick ju sådär eftersom vi åkte ut först. Men den tid vi fick tillsammans var fantastisk och vi fick ju ändå vara med i fyra program. Och Team Sonja is still going strong, vi hörs varje dag i vår grupp på facebook och vi var hemma hos Sonja för bara en vecka sen, så det är jätteroligt :)
 
Nu ser jag fram emot ett härligt nytt år med massor av spännande produkter och händelser. Jag hoppas att 2014 kommer att bjuda på härliga nagellack och i sminkväg ser jag gärna starka färger. Förra sommarens färg var ju utan tvekan turkos så det ska bli spännande att se vad det blir i år. Orange kändes lite som en bubblare 2013 så det kanske blir den här sommarens no. 1? Och apropå orange...
 
Kamerarep med gänget.
 
 Smink och hår.
 
 Jag och fina Sonja <3
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: