Me and Militus event

Piggelins / 04 September, 2013 - 22:38 / Event

I förra veckan var jag med fina Fröken Rosa på event hos Me and Militus på Grev Turegatan. Det bjöds på god mackor, bakelser och champagne och annat drickbart. Med andra ord allt som gör en kväll bra. Dessutom fick vi kika på produkter som webbshoppen Me and Me säljer.
 
 
Vackert uppställt :) 
 
 
Jag, Des och Aida
 
 
 
Me and Me är den enda svenska återförsäljaren av Pfielring. De tillverkar pincetter och liknande tillbehör som alla handgjorda och slipas för hand för att få den perfekta ytan.
 
 
I min fina goodiebag som jag fick med hem låg det bland annat en pincett från Pfielring och den ska bli väldigt intressant att prova. Dessutom fick jag en ansiktscreme, en duscholja och solskydd som är anpassad för väldigt torr och atopisk hud, vilket är min hudtyp mitt i prick. Ska bli minst sagt intressant att prova! :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: