Körslaget 2013 - Team Sonja

Piggelins / 13 September, 2013 - 22:21 / Ansikte

Det har varit lite tyst på bloggen ett tag och det beror på att jag har haft fullt upp med att repa och sjunga och dansa med Team Sonja eftersom jag är med i årets säsong av Körslaget. När jag spelade in trailern tidigare i somras, fick jag veta att Huddinge som jag är uppvuxen i skulle ha en kör och då kände jag att jag såklart vill söka. Sonja Aldén är körledare och hon är verkligen helt fantastiskt. Hon vet precis hur hon vill ha det och det är en enorm trygghet.
 
Alla var med på att vi skulle ta bild utom jag. Bra, Elin...
 
Imorgon är det ny livesändning och då hoppas jag att ni, mina vänner, skulle vilja ta er tid och lägga en röst på oss. Ring 099-402 07 eller messa Sonja till 72400. 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: