OPI-naglar till bugdetpris

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 12:46 / Inspiration

Har ni liksom jag spanat in OPIs soft shades kollektion med Trollkarlen från Oz-tema? Såklart ni har! :) Men hur fina de än är så tycker jag verkligen att vi betalar ett hutlöst överpris för OPI-lack i Sverige. På andra sidan Atlanten kostar de 38:- räknat i dagens kurs. Vilket såklart är helt sjukt. Sen erkänner jag att jag köper OPI-lack ändå ibland, men dock - jämför man så är det sjukt mycket pengar.

För alla oss som inte vill lägga 150 spänn på ett nagellack stort som ett mölkpaket som man aldrig kommer göra slut på i hela sitt liv (om någon har lyckats göra slut på ett OPI-lack - hur(!) i hela friden bar ni er åt??) så har faktiskt HM fått in lite smått och gott som absolut är kandidater till magiska och förtrollande vårnaglar.

OPI-Oz-5522
OPI Soft Shades 2013 Collection inspired by Oz the Great and the Powerful. De är ju verkligen jättefina och jag tycker att alla ska spana in dem om ni inte redan har gjort det. Glitterlacken lockar mig speciellt.

Naglar

Vill man handla billigare tycker jag att man ska spana in dessa från H&M. H&Ms lack och speciellt glitterlack har jag tidigare bra erfarenheter av. Dessa kostar ca 39:- på välsorterade H&M.

Happy lacking!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: