NOTD: OPI - I Think In Pink

Piggelins / 11 Maj, 2013 - 17:52 / NOTD

Idag kände jag för nåt lite mer subtilt eftersom jag har haft ganska färgstarka naglar på sistone. Det fick bli bubbelgumsrosa I Think Pink från OPI's OPI Pink of Hearts Collection till förmån för Rosa Bandet. Det är ett extremt skirt krämlack men när man väl har fått in snitsen blir resultatet jämnt och snyggt. Jag är sådär nöjd. det är nåt med bubbelgum som tyvärr inte passar min hudton, trots att jag har en hel del färg nu sen Mexiko. Jag hade hoppats på en lite mer beige och varm underton.
 
Jag målade tre lager (thank god för Seche Vite) för att det skulle vara heltäckande. Och ja, jag säger "måla". Det är nånting med mig som verkligen hatar ordet "lacka". Det känns som att någon hackar i min hjärna varje gång jag hör det ordet i huvudet. Kanske är för att det rimmar eller så är jag bara knäpp. Jag tror på det senare... :P
 
Hur som helst! :) Trind Nail Repair i botten och Seche Vite på toppen. 
 
Postat av: Dana

vad fin färg!

2013-05-12 @ 17:42:50
URL: http://danaaa.blogg.se
Postat av: Ellen

Jätte fin färg!

2013-05-18 @ 16:04:30
URL: http://jumphigh.blo.gg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: