FOTD - Horse Gaze

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 13:28 / FOTD

Idag sportar jag en allmänt förvirrad look, samma look som jag har haft hela veckan faktiskt. Tur att det är fredag för under veckan har jag varit med om följande:

- Diskpumpen gick sönder (det är ett stort problem när man handdiskar)
- Jag var ledig mitt i veckan (skönt men mind-fuckande)
- Jag lyckades bli matförgiftad (ingen parentes här - alla kan tänka sig hur det var)
- Fått hela vardagsrummet att se ut som ett dagis med kladdkritor (jag försökte water-marbla naglarna)
- Drömt om morotskakan i den nya gallerian i Hornstull (den har fyra våningar - behöver jag säga mer?)

Således ser jag ut nåt som liknar bilden nedan. Jag har använt bronzer från Hoof Faced och Pony Brown.

häst

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: