FOTD: Amarantine

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 13:31 / FOTD

Det blev en bloggfri helg den här helgen. Jag var ute i stort sett hela tiden och hade ingen lust att plocka upp datorn. Vilket väder det var! När man satt i lä var det underbart men jag är riktigt trött på blåsten måste jag säga. Den gör att det inte riktigt känns 100% än. Idag har jag på mig en fin lila skugga från NYX som jag ska visa er lite närmare sen. Den är verkligen helt underbar och jag har kärat ner mig totalt i den.

E 

Jag har använt:

Bas
Estée Lauder BB Cream
Estée Lauder Ideal Light Brush-On Illuminator
Ögon
NYX Ögonskugga - Voilet
MAC Ögonskugga - Mulch
MAC Eye Kohl - Teddy
NYX Doll Eye Mascara Long Length
Kinder
Too Faced Bronzer
TBS Shimmer Waves
Läppar
Jelly Pong Pong Lip Blush



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: