EOTD: Goodbye To The Circus

Piggelins / 09 Juni, 2013 - 21:22 / EOTD

På senaste tiden har jag börjat använda mer gult i mina sminkningar. Jag har turen att ha den fina MIYO-paletten Appletini hemma och den gula skuggan, såväl de andra, är väldigt pigmenterad och bra. Jag tycker det gula och gröna passar bra nu när jag har lite bränna och det är väldigt roligt att experimentera med. Såhär såg jag ut igår när jag åkte iväg på kryssning.
 
Jag har ingen ansiktsbas på bilderna nedan. Jag har sällan det såhär på sommaren för det är så skönt att gå utan :) Produkterna jag har använt är istället:
 
Estée Lauder Ideal Light Brush-On Illuminator (hitta gärna på ett längre namn till nästa gång...)
Too Faced Shadow Insurance
MIYO Palett Appletini Gul skugga
MIYO Palett Appletini Grön skugga
MAC Eyeshadow Mulch
Yves Saint Laurent Noir Liquid Eyeliner
N°7 Fenomenal Lashes Mascara
 
 
 
 
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygging =)

2013-06-13 @ 14:11:34
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: