Veckans snapshots

Piggelins / 15 Juli, 2013 - 10:06 / Veckans snapshots

Veckan som gick har jag:
 
1. Jobbat soliga dagar på jobbet.
2. Shoppat vackra muggar på Indiskas rea.

3. Pysslat med en frisyr.
4. Blivit kär i mitt nya läppstift från YSL. Det glider på som smör, blöder inte ut, håller länge, sitter bra och doftar gott.
5. Solat och badat i poolen. Mitt absoluta helgnöje.
6. Kollat på vackra blommor. Jag älskar blommor :)
7. Ätit middag hos min tjejkompis som bjöd på delikatesser utan dess like. Salami, skinka, mozarella caprese, rökta räkor, rökt sik, mögelost, kex, baguette och så rödvin på det.
8. Shoppat hårvård Rituals. Fick med prov på en body cream.
 
Postat av: Linda <3

Det ser ut som ett par sköna dagar det där :-)

2013-07-16 @ 06:31:27
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Väldigt snygg frisyr!

2013-07-16 @ 19:40:47
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: