Recension - Peter Thomas Roth CC Cream Broad Spectrum 30 SPF

Piggelins / 23 Augusti, 2013 - 11:11 / Ansikte

Nu har jag testat CC krämen från Peter Thomas Roth i ca en månad och det är dags för ett litet utlåtande. Jag har testat nyansen light till medium.
 
 
Krämen innehåller vårdande ingredienser som camu camu-bär (vad nu det är?) som innehåller 30 gånger mer c-vitamin än en apelsin. Dettta ska förbättra kollagenet som gör huden fastare, ljusare och ungdomligare. Den skyddar mot solen med SPF 30 och ska återfukta och ge en lätt täckning för att dölja skavanker.
 
 
 
Jag har faktiskt blivit lite kär i den här krämen på sistone. Jag tror inte att jag har upplevt att min hud har fått en så märkbar skillnad av någon annan produkt förut. Min hy är typ perfektion. Den har lyster, den är jämn, inga finnar eller kvisslor, jag är mjuk och len och är fast och fin. Jag tycker den är superbra och har gett det överlägset bästa resultatet vad det gäller BB- och CC krämer som hudvård.
 
Täckningen är också bra. Jag var lite skeptisk till färgen först eftersom den drar mot gult men det visade sig inte vara några problem. Den passar jättebra som bas under ett puder och jag har Maybelline Bronzing Powder 05, vilket är en ljus nyans som jag har blivit väldigt förtjust i. På kinderna toppar jag med Benefit's Hervana rouge.
 
Betyg: 5/5


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: