Vårdrömmar

Piggelins / 22 Februari, 2014 - 15:56 / Inspiration

Även om det bara är februari så har det nog inte undgått någon, allra minst fåglarna, att det nästan är vår. Det verkar inte bli värre än såhär i alla fall. Jag tog i alla fall lördagen i akt till att inventera bland mitt smink och då hittade jag massa lila och rosa färger som jag inte har använt på jättelänge. Dessa åker nu upp bland everyday sminket som jag har i badrummet. 
 
1. MIYO Makeup - Purple Rain palette 2. NYX lipliner - Hot Pink 3. Lars Wallin - Samantha 4. Maybelline Color Tattoo - Endless Purple
 

Jag tycker så mycket om de här färgerna. MIYO-skuggorna är otroligt välpigmenterade och likaså skuggan från Lars Wallin. Color Tattoo har jag hört så mycket gott om men aldrig kommit till skott att testa så. Skäms nästan över det så den ska jag hitta på nåt skoj med i veckan. Liplinern från NYX funkar även super över hela läppgen. Det här får mig att längta efter krokusar och påskliljor :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: