NOTD: Team Sonja-gradient

Piggelins / 14 September, 2013 - 13:01 / Naglar

Dagen till ära, när det är livesändning och allt, bestämde jag mig för att göra lite roligt nagelpyssel. Det fick bli en gradient i orange toner eftersom Team Sonjas färg är orange. Till min hjälp hade jag:
 
- Trind Nail Repair baslack
- OPI Alpine Snow
- Maybelline Color Show Electric Yellow
- L'oreal Color Riche Lush Tangerine
- Depend 328
- Seche Vite överlack
- Make up-svamp

Jag började med att grunda med vitt och målade sen flödiga Electric Yellow och Lush Tangerine på make up-svampen. Sen duttade jag av på ett papper för att få en snygg övergång mellan färgerna och sen var det bara att börja dutta på nageln. Efter det toppade jag med ett lager av neonglittringa 328 från Depend, samt två lager Seche Vite.
 
 
 
Jag blev riktigt nöjd faktiskt. För att vara första gången tycker jag att jag får godkänt :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: