Veckans snapshots

Piggelins / 27 Maj, 2013 - 10:55 / Veckans snapshots

Vilken rolig vecka det var och denna ska bli lika rolig :) Vi hade så mysigt besök av en kollegas hund i slutet av veckan. Dessutom var jag och red igår. Ja - i ösregnet, i skogen. Håret satte jag bara upp i en boll som jag lät det regna på. Till slut orkar man liksom inte kämpa längre. Sminket (det lilla jag hade) rann all världens väg och benen och jackan blev alldeles dyngsura. Men det var rätt skönt ändå, utom när jag skulle åka hem. Ni vet när man åker tåg ibland och inte vill sätta sig brevid en person som ser läskig ut eller ser ut att luktar illa? Igår var jag den personen...
 
 
Nåja, nu är det ny vecka och jag ser fram ett event på onsdag och att jag ska klippa mig på torsdag. Hallelujah, säger jag bara! Jag ska nog göra en riktig renovering, men först kommer en liten titt på förra veckans höjdpunkter :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: