Shoppingsug

Piggelins / 28 Maj, 2013 - 13:56 / Inspiration

Det rycker verkligen i min shoppingnerv just nu. Det finns så himla mycket fint ute! Men jag har faktiskt shoppingstopp i ett par veckor. Vi åker nämligen till London om två veckor och i helgen ska vi åka till Mio och IKEA och köpa saker för att i stort sett göra om hela lägenheten. Dessutom ska jag till frisören denna veckan så jag ska hålla i stålarna åtminstone den här veckan. Men det gör ju inte att man inte kan få drömma! :) Kan tomten komma i förskott kanske? ;)
 
 
1. Diorskin Nude Tan Paradise Duo - Dior
Så fin och så Dior-ig. Mer lyx i en plåtburk än så blir det nog inte!
 
2. Spa Fit Smoothing & Refining Scrub - The Body Shop
Jag har inte riktigt blivit kompis med body scrubs men jag hoppas det beror på att jag inte har hittat en jag trivs med, snarare än att det inte är nåt för mig. Jag tror att den här kan vara en riktig goding.
 
3. Honey Bronze Bronzing Powder - The Body Shop
Jag är i akut behov av en ny bronzer och jag gillar de här eftersom de är matta och inte så skimriga som bronzers brukar vara. Dessutom gillar jag det söta fluster-printet i dosan.
 
4. Mermaid's Dream - Deborah Lippmann
Det här är ju egentligen förra årets nyans men vad gör det? Den är ju fortfarande jättefin! Jag hoppas kunna hitta det här lacket i London :) Eller jag hoppas kunna hitta allt det här i London till ett lite billigare pris ;)
Postat av: Aidas MakeUp

Dior-pärlan är SÅÅÅ fin! Visar upp den idag och jag har inte kunnat sluta använda den ända sedan jag fick upp den ur paketet, sooo gorgoues!

Svar: Ja, jag håller med så himla mycket. Med så fina saker tar det ofta lite tid innan jag verkligen använder den för jag vill inte "förstöra" :p
Elin Piggelin

2013-05-30 @ 16:35:07
URL: http://aidasmakeup.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: