NYX och nagellack

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 12:59 / Naglar

Det känns inte så farligt att komma hem faktiskt - trots att det regnar. Snarare tycker jag det är skönt med den friska luften. Sen att jag är som en zombie för att jag inte har sovit ordentligt sen i måndags är en annan historia.. :P Igår somnade jag en liten stund på soffan och när jag vaknade visste jag inte vart jag var nånstans. Jag tittade mig omkring och typ "Uuukej??" Det tog flera sekunder innan jag förstod vart jag var nånstans, haha!

Såhär på dagskvisten tänkte jag bjuda lite på vad jag köpte nere i Mexico-land! Vi börjar med lite smink och lack:

bild

Det blev bland annat två paletter från NYX som ska bli roliga att testa. Jag fastnade speciellt mycket för den vänstra för dess roliga färger. Kvaliteten på det hela vet jag inget om än, men det ska bli roligt att testa. Speciellt den blå är jag sugen på.

Sen blev det tre lack från China Glaze, varav det vänstra - Shower Together - har jag på mig idag. Det drar lite mer åt grönt i verkligheten. De tre högra är från Revlon, Finger Paints och Kleankolor.

Av någon anledning lyckades jag bara köpa lack med namn som anspelar på sex: Shower Together, Seduce Me, Are You Hoppy?, Plum Seduction, ja ni fattar. Jag väljer att tro att det var en slump, snarare än att sex säljer :) Ha en fin dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: