NYX - Doll Eye Mascara Long Lash

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 13:23 / Ögon

Idag fortsätter rapporteringen från min beauty-shopping i Cancún. I en liten söt butik i köpcentret Plaza Las Americas hittade jag massor med NYX-prylar. Väldigt roligt! Men eftersom jag hade köpt så mycket hejdade jag mig lite och plockade bara på mig sånt som jag faktiskt behövde. Att vi tar ett överpris på smink i det här landet är ju ingen nyhet men när jag hittar NYX Doll Eye Mascara för 40:- undrar man ju vad som har hänt när Nelly.com tar 125:- för samma produkt.

Hur som helst gillar jag den här lilla pärlan. Borsten är stor  och gosig och lätt att måla med. Själva färgen är inte rinnig, snarare tycker jag att den är på gränsen till torr, men den smular inte så det gör ingenting. Vi kommer att ha det trevligt du och jag :)

N

Just nu rear Bubbelroom ut den för 63:-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: