Ny frippa!

Piggelins / 30 Maj, 2013 - 22:07 / Hår

Idag var jag och klippte mig hos min barndomsvän Rosanna på Cardell Hair Lounge. Vi hade så mysigt när hon klippte mig och vi pratade massa gamla minnen från grundskolan. Rosanna ljusade upp med slinger i olika toner och toppade lite lätt eftersom jag är rätt nöjd med längen som den är. Med mig därifrån fick jag prover från Shu Uemura - schampo, balsam och hårolja som ska bli jätteroligt att testa. Sneak peak på mitt nya svall:
 
 
 
Nu ska jag passa på att måla om nageln innan bed time. Siste man till rakning av Sugar Crush-lacken ska kletas på så jag har fina fredagstassar imorgon :)
Postat av: Wysteriia

Du kommenterar med fel adress ;) haha

Svar: Haha, ja, jag skyller på att det var morgon :P
Elin Piggelin

2013-05-31 @ 09:02:25
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lollo

Fin blogg :)
Gillar din header!
Lust att kika in på min blogg?
lovisamagnusson.blogg.se

2013-06-01 @ 10:20:41
URL: http://lovisamagnusson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: