Nagellacksfynd!

Piggelins / 14 Maj, 2013 - 16:36 / Naglar

Igår var jag förbi en sväng på H&M för att se om jag kunde hitta nåt nytt, roligt att måla med. Ut kom jag med två stycken kit! Båda nedsatta i pris. Jag gick där ifrån med nio (!) nya lack för totalt 60:-och ägnade hela kvällen till att sitta och måla. Det ena lacket slängde jag på en gång för det var helt ihoptorkat som en boll och gick inte att använda. Dessutom var det bajsbrunt med skimmer i så jag hade nog inte använt det ändå.

Av mitt första test att döma verkar alla vara av förvånansvärt god kvalitet för att vara så billiga. Jag klagar inte! Här ska målas :)
 
Postat av: Caroline @makeupedia.se

Konstigt, skulle kommentera dina ombrenaglar men kommentarsfältet syntes inte :S

Gillar det limegula iaf!

Svar: Nämen vad knäpp jag är. Jag hade råkat stänga av kommentarer på den. Skumt..
Tack! Ja, jag är förtjust i det själv också :)
Elin Piggelin

2013-05-24 @ 13:34:44
URL: http://makeupedia.se
Postat av: Caroline @makeupedia.se

Haha ja då var det inget konstigare iaf!

Svar: Nej, som tur var! :)
Elin Piggelin

2013-05-24 @ 15:55:16
URL: http://makeupedia.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: