Nagelbitaren - då och nu

Piggelins / 22 Maj, 2013 - 10:21 / Naglar

Hej på er! :) Herregud det är redan onsdag. Imorse var jag så förvirrad så jag nästan tog min knallrosa läppänna som eyeliner... Hade säkert varit läckert, men när man ska sitta i videokonferens med utländska kollegor kör jag nog på en lite mer naturlig look ;)
 
Idag tänkte jag visa er mina framsteg med mina naglar som jag är ganska stolt över. Jag har bitit på naglarna i hela mitt liv och har testat allt: stopp och väx, tippar, akryl, gele, göra dem fina, bio sculpture - inget har funkat! Dock tror jag att det var något som hände när jag hade bio sculpure. Jag insåg att jag ville byta färg oftare och måla med egna färger.
 
Sen blev mina naglar lite för långa med bio sculpture och alla gick av och jag var tillbaka på ruta ett men efter ett tag bestämde jag mig för att nu ska det banne mig gå. Jag har filat dem ganska ofta och sagt till mig själv att inte ha bråttom med att de ska bli långa. Jag ska vänja mig vid längden och stärka dem innan de växer ut och blir riktiga klor. Här nedan ser ni resultatet. Lite credd förtjänar jag väl ändå? :)
 
Februari 2013


Maj 2013
 
 
 
Postat av: Älvorna och Alvernas Land

Woooow!!! Klart du ska ha all credd för dina naglar.Du har gjort ett fantastiskt jobb,dom är superfina :-D

2013-05-22 @ 19:54:53
URL: http://humanangel.wordpress.com/
Postat av: B R O W N S U G A R

Vilken förbättring :D

2013-05-23 @ 17:55:06
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Aidas MakeUp

Vad duktig du är, be proud! Jag slutade också att bita på naglarna efter en hel livstids bitande. Kunde inte varit mer glad över beslutet! Heja!

2013-05-24 @ 00:10:37
URL: http://aidasmakeup.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: