Kvällsfunderingar och tjejmys

Piggelins / 15 Maj, 2013 - 23:32 / Vardagsliv

Just nu är jag ofta ensam hemma på kvällarna eftersom min kille jobbar som ljusdesigner och håller på med en musikal = kvällsföreställningar. Och det kan såklart vara mysigt men efter tre dagar blir det lite långtråkigt. Inte blir det bättre av att jag streck-tittar på Criminal Minds där det oftast är tjejer som blir våldtagna och mördade i sina hem, i mörkret, när ingen annan är hemma. Jag måste alltid titta på nåt glatt innan jag släcker...
 
Men när man är lite ensam på kvällen är ju det ett ypperligt tillfälle att umgås lite med sina favoritbrudar Maria, Mette och Victoria! Grym tjejkväll ;)
 
 
Vet ni hur lång tid att få Maria och Mette där att samsas? Suck, dramaqueens...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: