Invigning av Hornstulls nya galleria

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 13:15 / Event

Idag var jag på invigningen av Hornstulls nya galleria som precis har slagit upp portarna. Jag trodde att det skulle vara typ ett H&M, ett Lindex, ett apotek och ett fik men OJ så fel jag hade. Det ser ut som en systergalleria till Mood ungefär. Nya, roliga butiker som jag aldrig har sett förut. Den mest spännande nyheten tycker jag är att L'occitane har öppnat en butik. Jag har en känsla av att min plånbok kommer lida pin där men att hemmet kommer bli desto vackrare. Ett tips är att smita förbi H&M (ja, det fanns :P ) och kolla in Essie-lacken som just nu ligger på specialpris på 99:-.

Mycket fint hos L'occitane

Essie, 99:-

Det bjöds på snittar och gott att dricka

Body Shop har öppnat en liten men välplanerad butik

Mycket gott hos kaffe- och té-handlaren :)