Hemma igen

Piggelins / 09 Maj, 2013 - 12:51 / Resa

Nu har det varit ett långt uppehåll här men i Mexico hade vi inte den bäst uppkopplingen. Försökte blogga ett par gånger med det gick helt enkelt inte. Men nu är jag tillbaka, utvilad, brun och förkyld... haha. Vi säger här att vintern är dålig för hyn med värmeväxling inom- och utomhus. Faktum är att det är värre där nere. Ute är det 30 grader och sen går man in i ACn. Så jag har blivit superförkyld och låter som en gammal moppe typ :)


Havremoppar...

Såklart kommer jag visa upp allt jag köpt där nere. Nagellack och smink visade sig vara väldigt billigt där nere, även märken som Estée Lauder och YSL. Sålänge bjuder jag på lite poolaccessoarer!

P4020042
Strandväska - Panos Emporio
Sandaler - BonPrix
Solglasögon - Lindex



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: