Fina Montazami

Piggelins / 20 Maj, 2013 - 00:01 / Vardagsliv

 
Så härlig söndag det blev! Idag var i stallet och red och sen blev det tjejkväll hemma hos mig. Man kan ju tro att vi målade tånaglarna och la ansiktsmask men vi kom på oss själva med att vara riktiga män med pizza, cola och hockey på högsta volym... Jaja, det var ju trots allt VM-final :P
 
Men det var inte det jag tänkte prata om, utan om Maria Montazami. Jag har verkligen älskat henne sen hon började figurera i TV och blev så glad när jag såg att Daisy Beauty hade skrivit om henne. Jag tycker det är så lustigt att många finner henne ytlig. För mig är hon allt annat än det - jag tycker hon är varm, älskvärd och man känner att hon är en person som bryr sig, framför allt om sin familj. Jag är så glad att hon har blivit känd för att hon är gullig och rolig och inte genom intriger. Det bevisar att man inte behöver vässa armbågarna för att ta sig fram. Det finns plats för alla :)
 
Mitt nästa projekt hemma i lägenheten är faktiskt inspirerad av henne. Jag ska installera en muuuuuud-lamp (stämningslampa). Jag ska bara hitta den perfekta först. Sen är jag otroligt nyfiken på att hon i artikeln nämner att hon vill göra en parfym. Hur skulle inte den se ut och lukta liksom? :) Jag tror att det kan bli en riktig fullträff.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: