Victoria's Secret - New Bond Street

Piggelins / 18 Juni, 2013 - 11:00 / Nytt

Det blev en hel del shoppande på den helt nya, otroligt fina Victoria's Secretbutiken som slog upp portarna för inte mindre än sex månader sen. Vi var där på tisdag förmiddag och stannade ända fram till lunch då vi var tvugna att gå eftersom vi skulle på musikalen Book Of Mormon senare. På den tiden hade vi inte ens hunnit igenom hela butiken.
 
Jag tänkte visa upp vad jag gick därifrån med efter första besöket. Jag bestämde mig för att göra en helrenovering i underklädeslådan och kom därifrån med elva par trosor och två BH:ar. Så det kan gå... Bortsett från att jag var otroligt nöjd med mina inköp så var verkligen butiken något i sig att beskåda. Hela fyra våningar var det och bara att knapparna i hissen lyste rosa gjorde att jag blev alleles till mig. På den översta våningen hade de en loungedel där man kunde dumpa sina pojkvänner i stora plysch-fotöljer. Där fanns även toaletterna som var helt otroligt fräscha och vackra. En sjukt bra förmiddag helt enkelt!