Veckans snapshots

Piggelins / 30 Juni, 2013 - 22:51 / Övrigt

Den här veckan har varit ganska lugn och skön. Jag har promenerat, myst hemma och passat på att umgås med vänner. Min sambo har varit och jobbat i Örebro så jag har haft tjejvecka med mig själv och kollat på Pretty Woman typ :P Nu är han äntligen hemma och jag har i stort sett pussat ihjäl honom. Efter det bjöd jag på hemmagjorda hamburgare, vilket var minst sagt populärt :)
 
1. Jag köpte morotskaka med mig hem och fick av misstag med mig två. Kassören var trött, jag var glad! :)
2. Tanto är jättevackert!

1. Jag målade naglarna med Essies fina Your Hut Or MIne.
2. En ny handtvål från RItuals fick flytta in.
 
1+2. Jag gick på promenad bland Söders gamla, vacka hus. Det är så fint här just nu och flädern doftar så gott!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: