Veckans snapshots

Piggelins / 16 Juni, 2013 - 22:41 / Veckans snapshots

Den här veckan spenderades till största delen i London med vänner och där tog jag en hel del bilder som ska jag tänkte passa på att visa er. 
 
1. Det blev en hel del shopping därborta. Jag har redan visat en del och mer kommer!
2. Men vi var ju lite på sightseeing också! Big Ben, Buckingham Palace och London Eye (tittade bara, har för dåligt tålamod för att åka runt i en såndär)
 
3. Carnaby - ett gulligt område där vi hittade massor av gulliga butiker, bland annat Illamasqua. Dessutom åt vi grymma burgare på Byron.
4. Vi hamnade på galapremiären av Man Of Steel, mitt på Leicester Square. Alla filmstjärnor var där. Coolt att se :)
 
1+2. Nyöppnade Victoria's Secret på New Bond Street fick sig inte bara ett, utan två besök. De var långa... och dyra. Men jäklar vad grejer jag fick med mig därifrån :)
 
 
1. Illamasquas fönster och butik var underbar. Tyvärr var den stängd när vi kom dit och vi hann inte tillbaka.
2. Fina clutches på Selfridges. 
 
 
Postat av: IDA - Beautysecrets by me ♥

sv. Tack :)

2013-06-17 @ 07:53:48
URL: http://idasbeauty.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: