Sleek Makeup - Candy Collection

Piggelins / 16 Juni, 2013 - 21:20 / Nytt

I London köpte jag Sleeks nyaste palett från deras Candy Collection. Den verkligen skriker, använd mig! Jag är helt kär i den. Bara förpackingen är ju så man smälter. Sen öppnar jag den och hittar tolv skuggor i olika färger och finishar som får mig att börja tänka på godis, cupcakes, blommor och härliga sommarkvällar. 
 
 
Strawberry Sherbet, Bon Bon, Parma Violet, Apple Sour, Pear Drop, Flump,
Liquorice, Blue Fizzle, Aniseed, Bubble Gum, Mint Cream, Cream Soda
 
Mina favoriter hittills är Pear Drop, Flump och Bubble Gum med Apple Sour som bubblare. Vilka tycker ni ser finast ut? :)
Postat av: B R O W N S U G A R

Jag föll direkt för bon bon :D

2013-06-17 @ 18:15:55
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: