Nytt från Deborah Lippmann

Piggelins / 20 Juni, 2013 - 20:56 / Naglar

När Beautybay hade sin väldigt generösa rea på lack från Deborah Lippmann var jag bara tvungen att klicka hem ett par stycken. Jag hade inga lack från DB sen tidigare så det var med stor nyfikenhet jag öppnade paketet. Jag beställde Across The Universe och Razzle Dazzle. Jag har redan planerat att mina nästa DB-lack får bli Bad Romance och Mermaid's Dream. 
 
Jag älskar verkligen flaskorna. De känns så tunga och lyxiga. Vackra saker som man kan ha stående framme. Det ska bli jätteroligt att testa dem! Jag ska nog börja på en gång ;)
 
 
Postat av: Wysteriia

Across The Universe har jag också, sååå fint :D

2013-06-21 @ 14:09:01
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Michan- Beauty by M

Så himla fina! Jag har inga DL men planerar att ändra på det när jag ska sätta upp tavellister att ha mina lack på. DL flaskorna är ju så fina! :)

2013-06-22 @ 11:21:31
URL: http://beautybym.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: