NOTD: Viva La Diva - Vintage

Piggelins / 17 Juni, 2013 - 10:26 / NOTD

Dagens nagel presenteras stolt med assistans av självaste professor Dumbledore. Eller i själva verket professor Dumbledores stav - Fläderstaven. Jag hittade den vid Platform 9 3/4 faktiskt ;) Jag lånade den för att visa upp mitt nya nudefärgade nagellack Vintage från Viva La Diva. Jag har så konstiga cravings på nagellack nuförtiden. Ena stunden vill jag ha svart botten och massa glitter i olika färger, för att plötsligt svänga och leta efter den perfekta nudefärgen. Knepigt det där... ;)
 
Jag tycker att Viva La Diva har massor av fina färger ute just nu, som Ocean Drive, Perfect Pink, Fresh Orange, Amnesia och Green Mamba Just den här kanske skulle varit lite mindre gul för att matcha min hudton optimalt men det är inget jag stör mig jättemycket på. Det var lättmålat och tre lager krävdes för full täckning.
 
Jag använde Essie Nourish Me i botten och Seche Vite på toppen.
 
 
 
 
Postat av: Wysteriia

haha nej vad coolt! Vart finns Platform 9 3/4 ? :) Tittade ni på mycket Harry Potter platser?

2013-06-17 @ 15:24:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Josefin

Åååh, platform 9 3/4 <3

Btw, du bor i Stockholm va? Vart? Östermalm? Söder? Vasastan? Ska flytta dit och letar boende. Tänkte kolla var du bodde och om du rekomenderar området? :D

maila gärna svaret!

2013-06-17 @ 19:28:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: