NOTD: Isadora Sugar Crush - Candy Crush

Piggelins / 01 Juni, 2013 - 18:46 / NOTD

Som andra byter män, byter jag nagellack. Och idag kör jag på den sista av mina Sugar Crush-lack - Candy Crush. Candy Crush är ett lite dammrosa lack med rosa och silvriga glitterpartiklar som blir opakt på två lager.  Det är lätt att applicera och torkar snabbt trots att man inte använder topplack på.
 
Jag som trodde att Ocean Crush och Coral Crush skulle bli mina favoriter... Tji fick jag, de får vackert se sig besegrade av Candy crush som är det finaste lacket jag har burit på länge. Jag vet inte vad det är med det som gör mig så lycklig, men nåt är det. Det här blir en favorit i sommar! :)
 
 
 
Postat av: Wysteriia

Candy Crush..spelet dom flesta är beroende av ;) hehe

2013-06-04 @ 20:22:01
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: