NOTD: Dior - Psychedelic Orange

Piggelins / 18 Juni, 2013 - 15:17 / NOTD

Dagens nagel är prydd med Diors fina, korall-orangea, nästan neoniga nyans Psychedelic Orange. Det verkligen ett "in-your-face" lack! Jag tänkte ha det imorgon på inspelningarna för det passade så bra ihop med kläderna och min brunbrända hud. Jag funderar även på om jag ska stryka på ett lager av Kleancolor - Aurora eller kanske OPI's guldiga cracklack. Tror att det skulle kunna bli coolt faktiskt, men det är ju himla fint på egen hand också. Det lyser verkligen sommar om det!
 
Även om jag älskar namnet så är lacket definitivt mer koralligt än orange. Det var en bra formula, nästan en one coater men målade ett lager till av.. ja, tvångstanke? ;)
 
Jag hade Essie Nourish Me i botten och Seche Vite på toppen :)
 
Update: naglarna blev lite missfärgade av det här lacket. Inget jätteallvarligt men nästa gång kletar jag på en ordentlig grund. 
 
 
 

 
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh love!

2013-06-18 @ 23:24:04
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: