London-shopping

Piggelins / 15 Juni, 2013 - 00:04 / Doft

Jag shoppade såklart en massa roligt i London. Jag tänkte börja med att visa upp vad jag fick med mig hem i sminkväg. Det blev inte så jättemycket men jag hittade lite roliga saker på Boots och Superdrug. Vi gick även förbi Illamasqua men det var stängt just då och sen hann vi tyvärr inte tillbaka. Synd, men jag jättenöjd med mina inköp :)
 
 
No7 - BB-cream
Sleek - i-Devine Palette Ultra Matte V2
Sleek - i-Devine I-Candy
Too Faced - Endless Summer Bronzer
Benefit - Hervana Rouge
 

Jag blev så nyfiken på bb-creamen från No7 som inte bara är anpassad efter hufton utan även hudtyp. Sleek-paletterna har jag suktat efter länge och när jag såg Candy-kollektionen framför mig kunde jag inte hålla mig. Var tvungen att ha :P Bronzers kan man aldrig ha för många av och rouget är min första Benefit-produkt.
 
Det ska bli så rolig att testa allt! Jag har redan tjuvstartat med den matta paletten och den överträffade alla förväntningar. Candy-paletten ser jag fram emot att hitta på nåt riktigt skoj med. Jag ska även visa den närmare i ett separat inlägg! BB-krämen tog jag en nyans mörkare än vanligt då min nuvarande bb-kräm är aningen ljus nu när jag är solbränd. Bronzet och rouget behövde jag väl egentligen inte, men det är väl som att handla mjölk, bröd och nåt gott till kaffet på ICA antar jag. Man måste ha nåt gottigott :P
Postat av: Älvorna och Alvernas Land

Åhhh vilken underbar shoppping! Ska bli roligt att få höra mer om vad tycker om allt du köpt :-)

2013-06-15 @ 22:46:39
URL: http://humanangel.wordpress.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: