I dessa ljuva duschtider

Piggelins / 26 Juni, 2013 - 12:26 / Inspiration

Just nu har jag lite dille på tvålar och duschprodukter. På smink- och nagellacksfronten känner jag mig liksom nöjd men det beror väl på att vi är nån slags mellankrigstid nu, dvs sommarsminket har funnits ett tag men höstkollektionerna har inte kommit ut än.
 
Istället har jag nu fått ett intresse för badrumsprodukter. Tvålar, skrubbar, schampo, balsam och sånt mysigt. Det är bara så synd att vi inte har ett badkar hemma, då hade jag gått bananas på badbomber och allt möjligt skojigt :)
 
 
1. Bliss Fabulous Foaming Facewash
2. L'Occitane Jasmin & Bergamote Perfumed Shower Gel
3. KICKS Skin Treat Pure Natural Oils Sugar Scrub
4. Maria Nila Palette Luminous Colour Guard Masque
 

Bliss ansiktstvätt har jag testat och jag älskade den. Den doftade så gott och var verkligen effektiv. Dock tyckte jag faktiskt att den var lite dyr på 245:- för att vara en ansiktstvätt, men det kanske bara är jag...
Maria Nila Palett mask har jag hemma och använder frekvent. Den är toppen och doftar fantastiskt. Som bubblizz-godisar! Håret blir silkeslent och luktar jättegott.
 
Någon dag ska jag ha en raid på L'Occitane och köpa handtvål och duschgel till badrummet. Det är faktiskt roligare att ha vackra tvålar hemma. Skrubbar och jag går ju inte riktigt ihop men jag är villig att ge det en sista chans för denna från KICKS. Den ser väldigt intressant ut!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: