Dagens outfit - vitt med vitt

Piggelins / 19 Juni, 2013 - 22:20 / Fotografering

Jag tänkte visa upp min outfit för dagen på TV-inspelningen, mer om själva jobbet kommer i ett annat inlägg. Jag är verkligen nöjd med mina vita byxor som jag hittade. De kommer jag att kunna ha hela sommaren och de satt helt perfekt och var superbekväma. 

Hihi, nån som sa pose? ;)
 
Just idag hade jag ett vitt linne under blusen också eftersom jag misstänkte att den kunde bli lite genomskinlig i direktljuset från spottarna. Men det funkade jättebra, det syntes inte alls :)
 
 
Jag passade även på att inviga mina nya skor från Aldo som jag köpte i London. De kommer användas flitigt i sommar kan jag lova :)
Postat av: Milina

Snyggt!

2013-06-25 @ 01:08:20
URL: http://Nattstad.se/Milina


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: