Boots No7 Fanomenal Lashes Mascara

Piggelins / 24 Juni, 2013 - 12:27 / Piggelin testar

När vi var på Boots No7s pressvisning på Café Opera fick vi bland annat med oss mascaran Fanomenal Lashes hem. Jag har testat den i ca en månad nu och jag måste säga att jag har blivit riktigt förtjust i den.

Smink och grönsaker går bra ihop :P
 
Borsten består av små kuggar som sak kamma igenom fransarna för att ge volym och separera fransarna. Den ska även vara snäll mot dig som har känsliga ögon och hy.
 
 
Mascaran är lagom blöt i konsistensen. Den är inte för torr och inte för våt, det tycker jag själv är det bästa med den. Jag trodde att det lite speciella borsthuvudet skulle bli ett problem men upplevde jag inte alls som svårt att jobba när det väl kom till kritan. Jag upplever att den separerar fransarna bra och inte smular under dagen. Den har helt enkelt blivit lite av en ny favorit.
 
Boots No7 Fanomenal Lashes finna att köpa på bland annat Apotek Hjärtat.
Postat av: Emma

De har gått bra dessa två dagar iaf :)

2013-06-25 @ 21:04:47
URL: http://princessemma.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: