Veckans snapshots

Piggelins / 08 Juli, 2013 - 09:30 / Veckans snapshots

1. Jag målade naglarna med Across The Universe från Deborah Lippmann och blev törstig. Den nya Lokan var inte så dum faktiskt.
 
2. Jag och min kille gick runt lite på stan. De har sommarpyntat så fint nu nere vid Biblioteksgatan/Mäster Samuelsgatan.
 
3. Jag åkte till mina svärföräldrars hus och blev bortskämd med av tomat- och mozzarellasallad.. och vin.
 
4. Spanade även in apelsinträdet på altanen som minst sagt tar sig.
 

5. Hängde kvar vid poolen och läste magasin och målade naglarna.
 
6. När Damernas Värld var slut gick jag över till ELLE. När jag inte badade.. :p
Postat av: B R O W N S U G A R

Så sommriga bilder :D

2013-07-09 @ 16:58:24
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: