Veckans snapshots

Piggelins / 29 Juli, 2013 - 09:46 / Veckans snapshots

Under helgen har jag varit ute i skärgården, därav radiotystnaden här. Men nu tänkte jag visa lite av vad jag har gjort under hela veckan. Glöm inte att följa min instagram - piggelins
1. P!nks album The Truth About Love har gått varmt den här veckan. Inte alls dumt! Jag har tyckt att mycket hon har gjort den senaste tiden har låtit likadant men det här gillar jag faktiskt. Jag går runt hemma och tjuter sopranstämman på Try :)
2. Jag hårdtestar Dr. Brandts CC cream som jag köpte på Sephora. Stay tuned!
 
3. Lunchpromenader är mysigt... och roligt :)
4. AW med fina vänner.
 
5+6. Jag och min sambo åkte till Vindö och jag hittade en hage med gosiga hästar.
 

7. Altanmys på Vindö. Kaffe, sol och Damernas Värld.
8. Min sambos släktingar köpte ett renoveringsobjekt och renoverade. Det är så otroligt fint!
 
9. Vi hittade hur mycket smultron som helst. Det här är kanske en terdjedel av den slutliga skörden.
10. Jag fick så söta flip-flops! :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: