Veckans snapshots

Piggelins / 22 Juli, 2013 - 10:03 / Veckans snapshots

Veckan som gick bjöd på lite av allt - promenader, vänner, hemmafix, mys och annat. Ni hittar mig som PiggelinsInstagram där man gärna får följa mig :)
 
1. Blommor på Mariatorget. Jag har verkligen hittat den perfekta kvällsrundan hemma på Söder! Den tar ungefär en timme och jag brukar gå lite senare på kvällen för då kickar inte min astma in lika mycket. Dessutom är det lite svalare och mysigt att gå när det börjar skymma.
2. Gillar den här skylten. 4 cm till ett fik måste vara nåt slags rekord.
 
3. Jag inveg en ny blus och ett nytt halsband från Vero Moda.
4. AW-rosé med Des!
 
5. Flydde som vanligt stan under helgen för att åka till svärföräldrarnas hus i Sollentuna. De har världens vackraste altan med en dunderfin pool. Min sambo jobbar dessutom där ute så han kan cykla till jobbet och medan han knegar ligger jag och solar, badar, löser korsord, dricker kaffe och går en långpromenad på Järvafältet...
6. ...och pratar med blommorna såklart ;)
 
7. Jag är väldugt förtjust i mina nya, orangea bikini. Allt som är orange just nu <3
8. Mitt nya nagellack från Maybelline Color Show.
 
Postat av: mergimtare ♛

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

2013-07-22 @ 11:44:35
URL: http://meegiii.blogg.se
Postat av: Linnea

Svar: Ja verkligen! Har du gjort idag då? Kram

2013-07-22 @ 16:45:21
URL: http://linneasalin.blogg.se
Postat av: Sanna

härliga bilder!

2013-07-23 @ 21:35:44
URL: http://makeupmylack.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: