NOTD: Maybelline Color Show - Superpower Blue

Piggelins / 21 Juli, 2013 - 16:31 / NOTD

Idag har jag på mig ett tealfärgat krämlack från Maybelline Color Show Som heter Superpower Blue. Jag älskar verkligen namnet! Jag blir tokglad av det och fantiserar lite om att de gör mig lite extra stark och ball... Nåt sånt :p
 
Appliceringen var enkel och täckte på två lager. Konsistensen var lite tjockare men det var inte så det störde. Såna här tealfärgade lack tillhör verkligen mina favoriter. Jag får se om jag kanske lägger till något glitterlack på sen också :) Eftersom jag har spenderat helgen hos mina svärföräldrar fick blommorna på altanen vackert ställa upp på lite fotografering.
 
Essie Nourish Me i botten och Seche Vite på toppen.
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: