NOTD: Isadora - Aquatic

Piggelins / 30 Juli, 2013 - 09:20 / NOTD

Jag kände för en lite dovare färg efter allt rosa, orange, korall och turkost som har prytt mina naglar den senaste tiden. Valet föll på Aquatic från Isadora och deras sommarkollektion. Den här anses nog inte vara en typisk sommarnyans men jag gillar den verkligen och det känns skönt att bryta av lite. Dessutom är det ett toppenlack att ha som grund till glitterlack, som jag gjorde med Deborah Lippmanns Across The Universe. Det kan ni kolla på här.
 
Som alltid med Isadoras krämlack var formulan oklanderlig och täckte på två lager. Jag hade Essie Nourish Me i botten och Seche Vite på toppen.

 
 
 
Postat av: Madde

SNYYYYYYYGGT! Jag gillar't!

2013-07-30 @ 17:06:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: