Jag och Madde sjunger Moving On

Piggelins / 03 Juli, 2013 - 12:50 / Musik

Även om jag älskar smink och skönhet och sånt så är ändå musiken det jag brinner mest för. Det var egentligen så jag kom in på skönhet överhuvudtaget. Som showartist gör man i ordning sig själv (inga glammiga make up artister här inte :P) och för att få sminket att sitta en hel kväll med dans, sång, värme, gärna regn också förra sommaren.. så krävs det lite jobb. Och då insåg jag hur roligt det är att testa nya baser, primers och foundation. För att inte tala om alla roliga skuggor! :) När man står på scen kan det inte bli too much ;)

Jag och Madde som vi ser här, har sjungit ihop i fyra år. Vi kan varandras röster utan och innan och jag tänkte bjuda på en liten plojvideo som vi spelade in för några veckor sen. Och kom ihåg, det är bara på skoj. Jag spelar fel hela tiden och garvar och ljudet och bilden är kass, så be kind :P

 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: