CC-creme

Piggelins / 10 Juli, 2013 - 16:33 / Hudvård

Jag har haft en riktigt härlig vecka hittills! Jag och pappa åkte med hans motorcykel ner mot Nyköping och åt glass i Trosa på måndagskvällen. Det var så soligt och härligt och framförallt roligt! Igår hade jag och min sambo en jättemysig kväll och lagade fried rice tillsammans och gjorde efterrätt. Han jobbar kväll ofta så det är mysigt när vi har vardagskvällar ihop.
 
Idag är det ju en så fruktansvärt regnig och dag men jag tycker det är lite mysigt så jag har bokat in mig på en massage ikväll och sen ska jag sitta i soffan med en jättemugg té och filt i soffan.
 
Jag läste förresten om CC-creme, Color Correcting Cream i senaste numret av ELLE. Inbitet BB-creme fan som jag är så blev jag så klart intesserad! Jag har hört talas om CC-reme förut men inte fått det så bra förklarat som nu. Skillnaden ska kortfattat vara ungefär att BB-creme ger mer lyster medan CC-creme ger mer täckning. Skoj!
 
 
Postat av: frida svensson

Personligen börjar jag tröttna på BB och CC. Här i västvärlden är de ju bara en färgad dagkräm egentligen, men med en dyrare prislapp. Men en BB kräm som jag verkligen älskar!!!! är Dior nudeskin BB-creme. Åh min herre, vad ljuvlig den är!

2013-07-11 @ 11:23:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: