Veckans snapshots

Piggelins / 12 Augusti, 2013 - 12:54 / Veckans snapshots

Tänk att vi redan är inne på augusti! Det är väl bara en tidsfråga nu innan hösten tränger sig på. Det här är vad jag har haft för mig under veckan:
1. Jag botaniserade på Claes Ohlson och kom därifrån med ett fint block och en penna till jobbet :)
2. På Hemköp i Solna Centrum har de allt man kan tänka sig från Star Nails. I en jättelåda dessutom :P
 
3. Jag såg en cool skylt nära där jag bor.
4. Mitt nya favoritvatten från Loka matchade mina naglar oförskämt bra. Candy Crush från Isadora. Det är så fint! Jag kan inte få nog av det.
5. Jag fick hem en leverans från Beautybay med lite nya saker.
6. På våningen under oss finns världens sötaste fik med vintageprylar man kan köpa.
 
7. Där har även trappan upp till vår våning ett namn :)
8. När helgen kom var det inget annat än choklad och vin som gällde.
 
9. Jag åkte till min sånglärare på Ekerö för att öva inför en audition som jag ska på i helgen.
10. Hon har även världens vackraste kök!
Postat av: B R O W N S U G A R

Snygga bilder!

2013-08-12 @ 21:08:21
URL: http://www.brownsugar.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: