Rengöring

Piggelins / 07 Augusti, 2013 - 23:01 / Ansikte

Jag är på jakt efter en ny rengöring till ansiktet. Jag orkar inte hålla på med massa olika utan jag vill helst att samma rengöring både ska ta bort smink och göra rent själva ansiktet. Just nu har jag Bare Minerals Exfoliating Treatment Cleanser som är ett pulver som blir en pasta med små peeling-korn när det blandas med vatten. Jag är ganska nöjd med den men jag skulle vilja att den rengjorde mycket bättre. Istället är jag nyfiken på dessa just nu:
 
 
M Picaut Nourishing Cleanser
Den här fick jag ett prov på på Acadermia-mässan och blev helt blown away! Den har allt som jag vill ha i en cleanser. Den mjukgjorde, luktade gott av vanilj och var sjukt effektiv på att rengöra. Det enda minuset är att man måste anstränga sig lite för att få tag i den. Antingen beställa via nätet eller gå till en salong som är återförsäljare. Och nej, det är kanske inte det krångligaste som har hänt mänskligheten men jag hade föredragit om det fanns på KICKS, Åhléns eller NK.
 
Dermalogica Special Cleansing Gel
Den här är jag nyfiken på av den enkla anledningen att jag aldrig har provat nåt från Dermalogica. Jag vill testa helt enkelt och se om det är något jag gillar.
 
The Body Shop Tea Tree Cool & Creamy Wash
Jag fick ett prov på Tea Tree Skin Clearing Facial Wash och tyckte jättemycket om den, främst på grund av den härliga svalkande känslan från tea tree-oljan. Den här 2.0-versionen har blivit tokhyllad på massvis med bloggar så självklart är jag nyfiken på den.
 
Fortsättning följer...
Postat av: Sandra - nagellacksnörd

Jag köpte Body Shops tidigare variant av Tea Tree Oil-rengöring, och tyckte att den är jättebra! SKulle vilja testa denna också :)

2013-08-09 @ 13:55:08
URL: http://astrangershouse.blogspot.se
Postat av: Aidas MakeUp

Är också sugen på TBS variant för morgonbruk. Annars har jag redan den bästa sminkrengöringen i världen, The Ghanian (African) Black Soap. Fast den är ännu jobbigare att få tag på än dina alternativ här uppe ;)

2013-08-11 @ 21:21:54
URL: http://aidasmakeup.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: