NOTD: Nails Inc - Brook Street

Piggelins / 05 Augusti, 2013 - 15:00 / NOTD

I månadens Glossybox fanns det här nagellacket från Nails Inc med. Jag var skeptisk till det först eftersom rosa nagellack kan se lite hur som helst ut på mig. Men det fanns aldrig nån anledning att misstro! Brook Street visade sig vara väldigt smickrande mot min hudton och jag tycker väldigt om det. Det var det lättlackat och täckte med två lager, något tjock formula kanske men inte så det störde. Dessutom har hållbarheten varit lite av ett mirakel. När de här bilderna togs har jag burit lacket på i fyra dagar! 
 
Jag hade Essie Nourish Me i botten och Seche Vite på toppen.
 
 
 
 
I skugga
Postat av: Maria

Ser jättefint ut, älskar seche vite.

2013-08-06 @ 05:23:22
URL: http://littlemissconsumer.wordpress.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: